Ціни на різні види довідок, що видаються КП “ВУКГ” м.Свалява
Лютий 28, 2017
Березень 3, 2017
Показати всі

Аналіз
регуляторного впливу для ухвалення виконавчим комітетом Свалявської міської ради регуляторного акту ” Про затвердження тарифів на послуги з вивезення, захоронення твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів.”
1. Визначення проблеми та її аналіз.
Комунальне підприємство “Свалявське виробниче управління комунального господарства” ( далі ВУКГ)  надає  послуги з вивезення,  захоронення  твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів для населення, бюджетним установам та іншим споживачам – суб’єктам господарчої  діяльності міста та району.
У своїй діяльності ВУКГ постійно працює над поліпшенням санітарного стану міста. Було оновлено транспортний парк санітарної очистки  вантажним автомобілем сміттєвозом марки ” РЕНО”. На протязі 2016 року було вивезено на 1554м3 більше твердих побутових відходів ніж планувалось, а також захоронено на міському сміттєзвалищі протягом 2016 року на 1717м3 більше запланованого. Міністерством з питань житлово-комунального господарства України 22.03.2010 року за № 75 були затверджені Рекомендовані норми надання послуг з вивезення побутових відходів,  на підставі яких ВУКГ розробило свої регіональні норми накопичення твердих побутових відходів, які були подані на затвердження у міську раду, де  рішенням від 11.01.2011 року № 1/1 виконавчим комітетом Свалявської міської ради  були затверджені.
З 01.01.2011 року згідно Податкового кодексу України було введено екологічний податок на розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, залежно від класу небезпеки та рівня небезпечності  відходів, коефіцієнт  залежно від місця ( зони ) розміщення відходів у навколишньому природному середовищі  з поступовим їх підвищенням.
Так з 01.01.2011 року до 31.12.2012 року включно ставки податку становлять 50% від ставок.
З 01.01.2013 року до 03.01.2013 року ставка податку становить 75% від ставок, а згідно Закону України від 20.11.2012 року № 5503-VI ” Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду ставок деяких податків і зборів”, яким  збільшено ставку екологічного податку в середньому  ще на 7.9%.
З 01.01.2014 року ставка  екологічного податку становить 100% від ставок.
Таким чином виробничим управлінням поступово переглядалися тарифи на захоронення твердих побутових відходів. Однак з 01.01.2016 року знову зростання  екологічного податку на 26.7 % згідно Закону України № 909 зі змінами пп. 246.1 та 246.2.  З 01.01.2017 року знову зросла ставка екологічного податку на 12% ст. 246 ПКУ згідно  Закону України № 1791-VIII від 20.12.2016 року ” Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році.”
З року в рік зростає мінімальна заробітна плата. Якщо з 01.09.2015 року мінімальна заробітна плата складала 1378 грн. то з  01.12.2016 року  мінімальна заробітна склала 1600 грн.,а  згідно Закону України ” Про державний бюджет України на 2017 рік ” та Закону № 1774-VIII ” Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” від 06.12.2016 року,   чітко вказано, коли ж нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, виявиться нижчою від законодавчо встановленого розміру мін-зарплати, роботодавцю починаючи з січня 2017 року треба нарахувати доплату до її рівня тобто 3200 грн. і виплачувати її слід щомісячно одночасно з виплатою зарплати, ( нижче 3200 грн. заробітної плати бути не може)  також  за цей період значно зросли ціни на ринку нафтопродуктів, запчастин, електроенергії та інших чинників.  Враховуючи викладене, загальні витрати ВУКГ з урахуванням рівня рентабельності та ПДВ  тарифи на вивезення,  захоронення твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів значно зросли.
Крім  того також окремо розроблений  тариф на захоронення твердих побутових відходів для споживачів, які самостійно займаються самовивезенням з урахуванням рентабельності та ПДВ згідно п. 21 Постанови КМ України № 692 від 08.07.2009 року про Порядок формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів із внесеними змінами  по групах споживачів (населення, бюджетних установ та інших споживачів).
Також розроблено тарифи на вивезення рідких побутових відходів для трьох груп споживачів (населення, бюджетних установ та інших споживачів). Тому метою прийняття цього регуляторного акту є попередження подальшої збитковості виробничого управління, збереження рівня  його рентабельності і проведено розрахунок  тарифів на вивезення,  захоронення твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів.
2. Мета державного регулювання.
Державне регулювання тарифів на послуги з вивезення, захоронення твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів запроваджується з метою покращення санітарного стану міста та забезпечення беззбитковості зазначеної послуги для підприємства за рахунок збалансування доходів і видатків.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.
Альтернативним заходом для підприємства може бути зниження цін на нафтопродукти, запасні частини для машин, тракторів, електроенергії зменшення вартості автомобілів та тракторів, зменшення мінімальної заробітної плати, зменшення податкового навантаження,  або отримання дотації з місцевого бюджету на відшкодування різниці встановленого тарифу та фактичної собівартості з урахуванням рівня  рентабельності, але фактично це не можливо, за умови дефіциту бюджетних коштів. Тому вирішення проблеми можливо лише у разі встановлення тарифів  на  послугу  з вивезення, захоронення твердих побутових відходів  вивезення рідких побутових відходів на запропонованому рівні споживачам  цих послуг.
4.    Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, заходи.
З метою врахування  інтересів  як споживачів, суб’єктів господарчої діяльності так і виробничого управління  комунального  господарства для  покращення санітарного стану міста з одного боку,  та забезпечення беззбитковості  наданої послуги з другого боку, рішенням  виконавчого  комітету  Свалявської міської   ради  здійснюється   регулювання шляхом встановлення тарифу за 1м 3 з урахуванням рентабельності та ПДВ.
5. Обґрунтування можливості досягнення зазначених   цілей у разі прийняття регуляторного акта.
У разі прийняття цього рішення буде вирішено питання приведення тарифів на послуги з вивезення, захоронення твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів для населення, бюджетних установ та інших споживачів та для тих які самостійно займаються самовивезенням до економічно обґрунтованого рівня.
6.   Очікувані результати прийняття регуляторного акта.  
Очікувані результати прийняття рішення виконавчого комітету Свалявської міської ради  визначено із застосуванням аналізу вигод та витрат.
Вигоди .  
Реалізація рішення по підвищенню тарифу  на послугу з вивезення, захоронення твердих побутових відходів  та вивезення рідких побутових відходів для суб’єктів  господарчої діяльності повинна забезпечити покращення санітарного стану міста  та  стабілізувати фінансовий стан підприємства.
При розрахунку тарифів на послуги з вивезення, захоронення  твердих побутових відходів  та вивезення рідких побутових відходів передбачається в середньому  рівень рентабельності, який буде використаний  на розвиток підприємства, за запланованими заходами.
Витрати.
З попиту моніторингу тарифу на основі послуги при застосуванні нових тарифів прогнозується  можливість  платіжної дисципліни протягом 2,5 місяців.
7. Строк дії регуляторного акта.
Строк дії цього регуляторного акта не обмежено, так як чинним законодавством не передбачено термін дії законодавчих актів, відповідно до яких вводиться державне регулювання тарифів на зазначені послуги.
РОЗРАХУНОК
тарифу вивезення та захоронення твердих побутових відходів по КП   “Свалявському  виробничому управлінню комунального господарства”
РОЗРАХУНОК
тарифу на захоронення  твердих побутових відходів по “Свалявському виробничому управлінню комунального господарства”  у 2017 році , які самостійно займаються самовивезенням
РОЗРАХУНОК
тарифу на вивезення рідких  побутових відходів  по   КП     “Свалявському  виробничому управлінню комунального господарства”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту