Аналіз регуляторного впливу для ухвалення виконавчим комітетом Свалявської міської ради регуляторного акту

Правила пожежної безпеки під час святкування Великодня!!!
Квітень 12, 2017
Квітень 16, 2017
Показати всі

Аналіз регуляторного впливу для ухвалення виконавчим комітетом Свалявської міської ради регуляторного акту

 Аналіз регуляторного впливу для ухвалення виконавчим комітетом Свалявської міської ради регуляторного акту «Про погодження та затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»

1. Визначення проблеми та її аналіз.

 Аналіз регуляторного впливу для ухвалення виконавчим комітетом Свалявської міської ради підготовлено відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” “Про житлово-комунальні послуги”. Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року “Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги, та Постанови Кабінету Міністрів від 17.07.2015 року № 515 про внесення змін до ” Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.” На сьогоднішній день рівень діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій значно нижчий від економічно-обгрунтованих витрат на їх надання.

2. Мета державного регулювання.

 Державне регулювання тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлюється з метою встановлення розмірів квартирної плати на рівні економічно-обгрунтованих витрат по утриманню житлового фонду та дозволить подолати збитковість надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, покращити якість обслуговування населення.

3.Визначення цілей регулювання.

 Відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про житлово-комунальні послуги” встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відноситься до відання органів місцевої влади і підлягає державному регулюванню.

4. Альтернативні способи вирішення проблеми.

 Існуюча ситуація, тобто залишення без змін нормативно-правового акту Свалявської міської ради, що встановлює розміри тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій в залежності від запланованих кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій та з урахуванням типового переліку послуг з утримання будинків і споруд фактично значно більші ніж тарифи на сьогоднішній день. В такий спосіб нема можливості збільшити надходження від квартирної плати на рахунок виробничого управління і тим самим не дає можливості подолати збитковість послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Перевага обраного способу правового регулювання відносин у сфері надання послуг з утримання будинків і прибудинкових територій ґрунтується на принципі імперативності (загальнообов’язковості) рішень виконавчого комітету Свалявської міської ради та ст.73 Закону України ” Про місцеве самоврядування в Україні”. Таким чином, вирішення проблеми, зазначеного Аналізу можливе лише шляхом прийняття Розпорядження Свалявської міської ради, що аналізується за рахунок встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на рівні економічно-обгрунтованих витрат по наданню послуг. Інші альтернативні способи ( механізми ) досягнення зазначених вище цілей не передбачені чинним законом. Розпорядження буде прийняте після його оприлюднення в офіційному друкованому виданні та на офіційному сайті Свалявської міської ради з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб з подальшим зідстеженням результативності регуляторного акту.
Досвід правового регулювання у сфері надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій показує свою ефективність. На сьогоднішній день економічні показники збитковості житлових організацій від надання послуг по утриманню будинків і прибудинкових територій свідчать про необхідність та ефективність застосування наведених вище засобів вирішення питання. Так у попередніх тарифах заробітна плата була розрахована з мінімальної заробітної плати 1094 грн. і з року в рік заробітна плата зростала, а згідно Закону України Про державний бюджет України на 2017 рік” та Закону № 1774-VIII ” Про внесення змін до деяких законодавчих актів України від 06.12.2016 року, чітко вказано, коли ж нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, виявиться нижчою від законодавчо встановленого розміру мін зарплати, роботодавцю починаючи з січня 2017 року треба нараховувати доплату до її рівня, тобто 3200 грн. і виплачувати її слід щомісячно одночасно з виплатою зарплати ( нижче 3200 грн. заробітної плати бути не може) також за цей період значно зросли ціни на ринку нафтопродуктів, запчастин, вартість електроенергії складала 0.3648 грн. за 1 квт електроенергії у попередніх тарифах, а зараз 1 квт електроенергії коштує 1.40 грн. без ПДВ.

5. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, заходи.

 З метою врахування інтересів як споживачів, суб’єктів господарчої діяльності так і виробничого управління комунального господарства для покращення надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з одного боку, та забезпечення беззбитковості наданої послуги з другого боку, рішенням виконавчого комітету Свалявської міської ради здійснюється регулювання шляхом встановлення тарифу на 1 м2 послуги з урахуванням рентабельності та ПДВ.
Виробничим управлінням комунального господарств розроблені тарифи, які забезпечують відшкодування вартості послуги.

6. Обґрунтування можливості досягнення зазначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

 У разі прийняття цього рішення буде вирішено питання приведення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території до економічно обґрунтованого рівня.
Запропоновані тарифи нададуть змогу забезпечення надання послуги без збитків, а також своєчасної оплати податків до бюджету.

7. Очікувані результати прийняття регуляторного акта.

 Очікувані результати прийняття рішення виконавчого комітету Свалявської міської ради визначено із застосуванням аналізу вигод та витрат.

Вигоди.

 Реалізація рішення по підвищенню тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення повинно забезпечити покрашення наданих послуг і стабілізувати фінансовий стан підприємства.
При розрахунку тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій передбачається рівень рентабельності 8 %. який буде використаний на розвиток підприємства, за запланованими заходами.

Витрати.

 З попиту моніторингу тарифів на основі послуги при застосуванні нових тарифів прогнозується нова можливість покращення платіжної дисципліни протягом 4-5 місяців.

8. Строк дії регуляторного акта.

 Строк дії цього регуляторного акта не обмежено, так як чинним законодавством не передбачено термін дії законодавчих актів, відповідно до яких вводиться державне регулювання тарифів на зазначені послуги.

Безымянный

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *