Постійна комісія з питань планування фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва, інвестицій, комунальної власності, житлово- комунального господарства, благоустрою та сфери послуг розглянула проекти рішень, винесені на порядок денний сесії міської ради
Травень 28, 2019
Кадрові зміни
Травень 30, 2019
Показати всі

Нотатки з сесії міської ради

 28 травня відбулося четверте (позачергове) засідання восьмої сесії сьомого скликання, у роботі якого взяли участь 18 депутатів. На розгляд сесії було винесено 40 питань, одне з них депутати одностайно ухвалили перенести на наступну сесію, а решту проектів рішень підтримали більшістю голосів.
 Детально про роботу сесії можна буде прочитати в протоколі пленарного засідання, а завдання цієї статті – загострити увагу громадськості на найбільш резонансних темах, що прозвучали в ході обговорення порушених питань.
Про міст
 Напевно, немає такої людини в місті, а, можливо, й у районі, котру би не цікавило, коли нарешті спорудять міст через Свалявку (старий – був пошкоджений паводком, визнаний аварійним і демонтований). Днями міськрада отримала позитивний висновок експертизи стосовно відкорегованого проекту будівництва моста. На розгляд депутатського корпусу було винесено проект рішення щодо затвердження суми проектно-кошторисної документації. Народні обранці одностайно ухвалили цей проект, відтак це дає «зелене світло» оголошенню тендера на суму близько 15 мільйонів гривень. Попереду – відкриті торги, з переможцем яких міська рада зобов’язана укласти угоду на виконання будівельних робіт.
 Свалявському мосту, як відомо, вже одного разу не пощастило: попередній переможець таких торгів виявився неспроможним виконати заплановані роботи вчасно, і з ним довелося розірвати угоду (про перипетії з будівельною фірмою з Калуша, яка взялася будувати міст на берегах Свалявки і провалила виконання масштабного проекту, можна прочитати в матеріалі «Отримано позитивний висновок експертизи відкорегованого проекту моста через Свалявку» на нашому сайті). Коментуючи під час сесії ситуацію зі спорудженням нового моста на місці зруйнованого стихією, міський голова Іван Ланьо наголосив: «Свалявська міська рада охоче уклала би угоду із котроюсь із закарпатських будівельних фірм, що має хорошу ділову репутацію, проте чинне законодавство не дає нам як бюджетній організації такого права. І ми з хвилюванням очікуємо на оголошення переможця чергового тендеру, а чекати доведеться не менше місяця. Залишається тільки сподіватися на те, що цього разу підрядник виявиться зацікавленим у тому, аби працювати швидко, в темпах, передбачених календарним графіком робіт, і якісно».
 Ось так будь-яка бюджетна організація, що оголошує відкриті торги на спорудження якогось об’єкта, може потрапити в «тендерну пастку», результатом чого зазвичай стає «заморожене» будівництво.

Про те, як депутати міської ради відмовилися знижувати розмір податку за землю «Укрзалізниці»
 Розглядаючи клопотання «Укрзалізниці» та підготовлений на його основі лист, адресований міськраді Свалявською райдержадміністрацією, депутатський корпус місцевого органу самоврядування виступив єдиним фронтом проти бажання залізничників зменшити суму податку за користування земельною ділянкою, (цей вид податкових зборів належить до місцевих податків і надходить на рахунок міської ради).
 Народні обранці одностайно ухвалили рішення відмовити «Укрзалізниці» у згаданому клопотанні та залишити суму податку без змін, мотивуючи це тим, що монополіст у галузі залізничних перевезень не надто, м’яко кажучи, переймається ввіреною йому територією. Депутати відзначили у виступах у ході обговорення питання, що і залізничний вокзал, і прилегла до нього територія могли би виглядати значно краще, якби керівництво залізничного вокзалу дбало про благоустрій і не забувало, що їхній заклад функціонує в курортному місті, до якого потягами приїжджають десятки тисяч туристів, аби оздоровитися і відпочити на території району. Відтак займатися благоустроєм та прибиранням привокзальної території вимушені працівники комунального підприємства «ВУКГ» міської ради, а фінансувати ці роботи – бюджет міста. Тому, як вирішили депутати, у даному випадку немає підстав йти назустріч акціонерному товариству «Українська залізниця» в його бажанні зекономити власні кошти на сплаті земельного податку до міського бюджету.
 Про кадрові зміни у міськраді, новації, що плануються на 2020 рік, та встановлення нового пам’ятника у центрі Сваляви читайте в другій частині цієї статті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту