Зміни тарифів на захоронення ТВП та вивезення рідких побутових відходів

Аналіз регуляторного впливу для ухвалення виконавчим комітетом Свалявської міської ради регуляторного акту “Про затвердження тарифів на видачу довідок населенню”
Січень 26, 2018
Управління ДСНС у Закарпатській області інформує
Січень 31, 2018
Показати всі

Зміни тарифів на захоронення ТВП та вивезення рідких побутових відходів

Аналіз регуляторного впливу для ухвалення виконавчим комітетом  Свалявської міської ради регуляторного акту ” Про затвердження тарифів на послуги з  вивезення, захоронення  твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів.”

1. Визначення проблеми та її аналіз.
Комунальне  підприємство “Свалявське виробниче   управління   комунального господарства” ( далі ВУКГ)  надає  послуги з вивезення ,  захоронення  твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів для населення, бюджетним установам та іншим споживачам – суб’єктам господарчої  діяльності міста та району.
У своїй діяльності ВУКГ постійно працює над поліпшенням санітарного стану міста.  На протязі 2017 року було вивезено на 1011м3 більше  твердих побутових відходів ніж планувалось, а також заборонено на міському сміттєзвалищі протягом 2017 року   на 1575м3 більше запланованого. Було закуплено новий трактор Т-130 (бульдозер ) для роботи на міському сміттєзвалищі.
З  01.01.2011 року згідно Податкового кодексу України було введено екологічний податок на розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, залежно від класу небезпеки та рівня небезпечності  відходів, коефіціента  залежно від місця ( зони ) розміщення відходів у навколишньому природному середовищі  з поступовим їх підвищенням.
Так з 01.01.2011 року до 31.12.2012 року включно ставки податку становлять 50% від ставок.
З 01.01.2013 року до 03.01.2013 року ставка податку становить 75% від ставок,  а  згідно Закону України від 20.11.2012 року № 5503-VI ” Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду ставок деяких податків і зборів”, яким  збільшено ставку екологічного податку в середньому  ще на 7.9%.
З 01.01.2014 року ставка  екологічного податку становить 100% від ставок.
Таким чином виробничим управлінням  поступово  переглядалися  тарифи  на захоронення твердих побутових відходів. Однак з 01.01.2016 року знову зростання  екологічного податку  на 26.7 %  згідно Закону України № 909 зі змінами пп. 246.1 та 246.2.  З 01.01.2017 року знову зросла ставка екологічного податку на 12%  ст. 246 ПКУ згідно  Закону України № 1791-VIII від 20.12.2016 року “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році.” Відповідно до пунктів 39-43 розділу I  Закону України від 07.12.2017 року  №  2245 “Про внесення змін до Податкового кодексу та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році”, які набрали чинності з 01.01.2018 року,викладено у нових розмірах і порівняно з діючими у 2017 році збільшено на 11.2 відсотка ставки екологічного податку.
З року в рік зростає мінімальна заробітна плата. Згідно Закону України ” Про Державний бюджет України на 2017 рік ” та Закону № 1774-VIII” Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” від 06.12.2016 року,   чітко вказано, коли ж нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці,  з січня 2017 року  нижче 3200 грн. заробітної плати бути не може, а  з 01.01.2018 року мінімальна заробітна плата знову зросла на 16.3% і складає 3723 грн.згідно Закону України ” Про Державний бюджет на 2018 рік”, також  за цей період значно зросли ціни на ринку нафтопродуктів, запчастин, електроенергії та інших чинників.  Враховуючи викладене, загальні витрати ВУКГ з урахуванням рівня рентабельності та ПДВ  тарифи на вивезення,  захоронення твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів  зросли в середньому на 14%.
Крім  того також окремо розроблений  тариф  на  захоронення тверих побутових відходів для споживачів, які самостійно займаються самовивезенням з урахуванням рентабельності та ПДВ   згідно п. 21 Постанови КМ України  № 692 від 08.07.2009 року про Порядок формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів  із внесеними змінами  по групах споживачів  ( населення, бюджетних установ та інших споживачів).
Також розроблено тарифи на вивезення рідких побутових відходів для трьох груп споживачів ( населення, бюджетних установ та інших споживачів.
Тому метою прийняття цього регуляторного акту є попередження  подальшої збитковості виробничого управління, збереження рівня  його рентабельності  і  проведено  розрахунок  тарифів на вивезення ,  захоронення твердих побутових відходів  та вивезення рідких побутових відходів.
2. Мета державного регулювання.
Державне   регулювання  тарифів  на  послуги  з вивезення,   захоронення   твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів запроваджується  з метою покращення санітарного стану міста та  забезпечення   беззбитковості   зазначеної   послуги   для   підприємства   за   рахунок збалансування доходів і видатків.
3.    Визначення та оцінка альтернативних способів  досягнення зазначених цілей.
Альтернативним  заходом  для  підприємства  може  бути  зниження  цін на нафтопродукти, запасні частини   для   машин,  тракторів,  електроенергії, зменшення вартості автомобілів та тракторів, зменшення мінімальної  заробітної плати, зменшення податкового навантаження,  або отримання дотації з місцевого бюджету на відшкодування різниці встановленого тарифу та  фактичної  собівартості з  урахуванням рівня  рентабельності, але фактично  це  не можливо, за умови дефіциту бюджетних коштів. Тому вирішення проблеми можливо лише у  разі  встановлення тарифів  на  послугу  з вивезення, захоронення  твердих побутових відходів  вивезення рідких побутових відходів на запропонованому рівні споживачам  цих послуг.
4.    Механізм, який пропонується застосувати для  розв’язання проблеми, заходи.
З метою  врахування  інтересів  як споживачів, суб’єктів господарчої діяльності так і виробничого  управління  комунального  господарства  для  покращення санітарного стану міста  з  одного  боку,  та   забезпечення   беззбитковості  наданої послуги  з  другого боку, рішенням  виконавчого  комітету  Свалявсько ї міської   ради  здійснюється   регулювання шляхом встановлення тарифу за 1м 3 з урахуванням рентабельності та ПДВ.
5. Обґрунтування можливості досягнення зазначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
У  разі  прийняття  цього рішення  буде вирішено питання  приведення тарифів  на послуги  з вивезення, захоронення  твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів  для  населення,  бюджетних установ та інших споживачів  та для тих які самостійно займаються самовивезенням до економічно обґрунтованого рівня.
6.   Очікувані результати прийняття регуляторного акта.  
Очікувані результати прийняття рішення виконавчого комітету Свалявської міської ради  визначено із застосуванням аналізу вигод та витрат.
Вигоди.  
Реалізація рішення по підвищенню тарифу  на послугу з вивезення, захоронення твердих побутових відходів  та вивезення рідких побутових відходів для суб’єктів  господарчої діяльності повинна забезпечити покращення санітарного стану міста  та  стабілізувати фінансовий стан підприємства.
При розрахунку тарифів на послуги з вивезення, захоронення  твердих побутових відходів  та вивезення рідких побутових відходів передбачається в середньому  рівень рентабельності , який буде використаний  на розвиток підприємства, за запланованими заходами.
Витрати.
З попиту  моніторингу тарифу на основі послуги при застосуванні нових тарифів прогнозується  можливість  платіжної дисципліни протягом 2,5 місяців.
7.   Строк дії регуляторного акта.    
Строк дії цього регуляторного акта не обмежено, так як чинним законодавством не передбачено термін дії законодавчих актів, відповідно до яких вводиться державне регулювання тарифів на зазначені послуги.

Розроблено  нові тарифи, у зв’язку з збільшенням  розміру мінімальної заробітної  плати з 01.01.2018 року в середньому на 16.3%  згідно Закону України № 2246-VIII від 07.12.2017 року ст.8 “Про Державний  бюджет України на 2018 рік” та різкими коливаннями цін на ринку нафтопродуктів, електроенергії, запчастин та інших чинників.

Розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів;
Розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів для споживачів, які  самостійно займаються  самовивезенням  – для  населення ;
Розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів для споживачів, які  самостійно займаються  самовивезенням – для  бюджетних установ ;
Розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів для споживачів, які  самостійно займаються  самовивезенням  –  для  інших споживачів;
Розрахунок тарифу на вивезення та  захоронення твердих побутових відходів для інших споживачів ;
Розрахунок тарифу на вивезення та  захоронення твердих побутових відходів для   бюджетних установ ;
Розрахунок тарифу на вивезення та  захоронення твердих побутових відходів для населення;
Розрахунок тарифу на вивезення рідких побутових відходів;
Розрахунок тарифу  на вивезення рідких побутових відходів для населення;
Розрахунок тарифу на вивезення рідких відходів для бюджетних установ;
Розрахунок  тарифу на вивезення рідких побутових  для інших споживачів;
Аналіз- розрахунок тарифу на вивезення та захоронення твердих побутових відходів ;
Аналіз-розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів, які займаються самовивезенням ;
Аналіз –розрахунок на вивезення рідких побутових відходів;
Розрахунок екологічного податку;
Розрахунок палива для спецавтомобілів;
Розрахунок фонду оплати праці для водіїв спецавтотранспорту;
Розрахунок фонду оплати праці по вивезенню рідких побутових відходів;
Розрахунок змінних загально-виробничих витрат;
Розрахунок розподілу загально-виробничих витрат ;
Розрахунок інших  прямих витрат ;
Розрахунок інших прямих витрат по вивезенню рідких побутових  відходів ;
Розрахунок витрат із збуту;
Розрахунок адміністаривних витрат;
Розрахунок амортизації та ремонтного фонду для спецавтомобілів;
Кошторис витрат на утримання сан. поля;
Розрахунок палива для трактора(бульдозер Т-130);
Розрахунок палива на асенізаційну автомашину;

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту