Зміни тарифів на захоронення ТВП та вивезення рідких побутових відходів

Про скликання засідання виконавчого комітету Свалявської міської ради
Січень 21, 2019
Зміни тарифу на транспортні послуги, що надаються в процесі поховання КП “ВУКГ” на 2019 рік
Січень 23, 2019
Показати всі

Зміни тарифів на захоронення ТВП та вивезення рідких побутових відходів

Аналіз регуляторного впливу для ухвалення виконавчим комітетом  Свалявської міської ради регуляторного акту ” Про затвердження тарифів на послуги з  вивезення, захоронення  твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів.”

  1. Визначення проблеми та її аналіз.
    Комунальне підприємство “Свалявське виробниче управління комунального господарства” ( далі ВУКГ) надає послуги з вивезення , захоронення твердих побутових відходів для населення, бюджетним установам та іншим споживачам – суб’єктам господарчої діяльності міста та району.
    У своїй діяльності ВУКГ постійно працює над поліпшенням санітарного стану міста. На протязі 2018 року було вивезено на 1516 м3 більше твердих побутових відходів ніж планувалось, а також захоронено на міському сміттєзвалищі протягом 2018 року на 2760 м3 більше запланованого.
    З 01.01.2011 року згідно Податкового кодексу України було введено екологічний податок на розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, залежно від класу небезпеки та рівня небезпечності відходів, коефіціента залежно від місця ( зони ) розміщення відходів у навколишньому природному середовищі з поступовим їх підвищенням.
    Так з 01.01.2011 року до 31.12.2012 року включно ставки податку становлять 50% від ставок.
    З 01.01.2013 року до 03.01.2013 року ставка податку становить 75% від ставок, а згідно Закону України від 20.11.2012 року № 5503-VI ” Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду ставок деяких податків і зборів”, яким збільшено ставку екологічного податку в середньому ще на 7.9%.
    З 01.01.2014 року ставка екологічного податку становить 100% від ставок.
    Таким чином виробничим управлінням поступово переглядалися тарифи на захоронення твердих побутових відходів. Однак з 01.01.2016 року знову зростання екологічного податку на 26.7 % згідно Закону України № 909 зі змінами пп. 246.1 та 246.2. З 01.01.2017 року знову зросла ставка екологічного податку на 12% ст. 246 ПКУ згідно Закону України № 1791-VIII від 20.12.2016 року ” Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році.”
    З року в рік зростає мінімальна заробітна плата. Згідно Закону України ” Про Державний бюджет України на 2017 рік ” та Закону № 1774-VIII ” Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” від 06.12.2016 року, чітко вказано, коли ж нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, з січня 2017 року нижче 3200 грн. заробітної плати бути не може , з 01.01.2018 року мінімальна заробітна плата складала 3723 грн. а з 01.01.2019 року мінімальна заробітна плата знову зросла на 12% і складає 4173 грн. згідно Закону України ” Про Державний бюджет на 2019 рік” , також за цей період значно зросли ціни на ринку нафтопродуктів, запчастин, електроенергії та інших чинників. Враховуючи викладене, загальні витрати ВУКГ з урахуваням рівня рентабельності та ПДВ тарифи на вивезення, захоронення твердих побутових відходів зросли в середньому на 3.8%.
    Крім того також окремо розроблений тариф на захоронення тверих побутових відходів для споживачів, які самостійно займаються самовивезенням з урахуванням рентабельності та ПДВ згідно п. 21 Постанови КМ України № 692 від 08.07.2009 року про Порядок формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів із внесеними змінами по групах споживачів ( населення, бюджетних установ та інших споживачів ) .
    Тому метою прийняття цього регуляторного акту є попередження подальшої збитковості виробничого управління, збереження рівня його рентабельності і проведено розрахунок тарифів на вивезення , захоронення твердих побутових відходів.
  2. Мета державного регулювання.
    Державне регулювання тарифів на послуги з вивезення, захоронення твердих побутових відходів запроваджується з метою покращення санітарного стану міста та забезпечення беззбитковості зазначеної послуги для підприємства за рахунок збалансування доходів і видатків.
  3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.
    Альтернативним заходом для підприємства може бути зниження цін на нафтопродукти, запасні частини для машин, тракторів, електроенергії,
    зменшення вартості автомобілів та тракторів, зменшення мінімальної заробітної плати, або отримання дотації з місцевого бюджету на відшкодування різниці встановленого тарифу та фактичної собівартості з урахуванням рівня рентабельності, але фактично це не можливо, за умови дефіциту бюджетних коштів. Тому вирішення проблеми можливо лише у разі встановлення тарифів на послугу з вивезення, захоронення твердих побутових відходів на запропонованому рівні споживачам цих послуг.
  4. Механізм, який пропонується застосувати для роз’язання проблеми, заходи.
    З метою врахування інтересів як споживачів, суб’єктів господарчої діяльності так і виробничого управління комунального господарства для покращення санітарного стану міста з одного боку, та забезпечення беззбитковості наданої послуги з другого боку, рішенням виконавчого комітету Свалявсько ї міської ради здійснюється регулювання шляхом встановлення тарифу за 1м 3 з урахуванням рентабельності та ПДВ.
  5. Обгрунтування можливості досягнення зазначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
    У разі прийняття цього рішення буде вирішено питання приведення тарифів на послуги з вивезення, захоронення твердих побутових відходів для населення, бюджетних установ та інших споживачів та для тих які самостійно займаються самовивезенням до економічно обгрунтованого рівня.
  6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта.
    Очікувані результати прийняття рішення виконавчого комітету Свалявської міської ради визначено із застосуванням аналізу вигод та витрат.
    Вигоди .
    Реалізація рішення по підвищенню тарифа на послугу з вивезення, захоронення твердих побутових відходів та вивезення рідких побутових відходів для суб’єктів господарчої діяльності повинна забезпечити покращення санітарного стану міста та стабілізувати фінансовий стан підприємства.
    Витрати.
    З попиту моніторинга тарифу на основі послуги при застосуванні нових тарифів прогнозується можливість платіжної дисципліни протягом 2,5 місяців.
  7. Строк дії регуляторного акта.
    Строк дії цього регуляторного акта не обмежено, так як чинним законодавством не передбачено термін дії законодавчих актів, відповідно до яких вводиться державне регулювання тарифів на зазначені послуги.

Розроблено нові тарифи, у зв’язку з збільшенням розміру мінімальної заробітної плати з 01.01.2019 року в середньому на 12% згідно Закону України № 2629-VIII від 23.11.2018 року ст.8 “Про Державний бюджет України на 2019 рік” та постійними коливаннями цін на ринку нафтопродуктів, електроенергії, запчастин та інших чинників.
Розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів;
Розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів для споживачів, які самостійно займаються самовивезенням – для населення ;
Розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів для споживачів, які самостійно займаються самовивезенням – для бюджетних установ ;
Розрахунок тарифу на захоронення твердих побутових відходів для споживачів, які самостійно займаються самовивезенням – для інших споживачів;
Розрахунок тарифу на вивезення твердих побутових відходів;
Розрахунок тарифу на вивезення та захоронення твердих побутових відходів для інших споживачів ;
Розрахунок тарифу на вивезення та захоронення твердих побутових відходів для бюджетних установ ;
Розрахунок тарифу на вивезення та захоронення твердих побутових відходів для населення;
Розрахунок екологічного податку ;
Розрахунок палива для спецавтомобілів ;
Розрахунок фонду оплати праці для водіїв спецавтотранспорту ;
Розрахунок змінних загально-виробничих витрат ;
Розрахунок розподілу загально-виробничих витрат ;
Розрахунок інших прямих витрат ;
Розрахунок витрат із збуту ;
Кошторис витрат на утримання сан. поля ;
Розрахунок палива для трактора(бульдозер Т-130) ;
Розрахунок амортизації на автотранспорт та бульдозер ;
Розрахунок амортизації на контейнери ;

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту